DK | ENG | DE
deer

Selskabslokaler i Næstved

 

Hos Hotel Kirstine finder du mange forskellige typer selskabslokaler, der alle er individuelt indrettet med den gamle romantiske stil for øje. De er alle fleksibelt indrettet med plads fra 2 – 150 personer.

Vi afholder alt fra barnedåb, bryllupper, konfirmationer, fødselsdage jubilæer, receptioner og kaffeselskaber efter begravelser/bisættelser.

Når I ønsker at holde en fest hos os, er det vigtigt for os, at I ved hvad vi står inde for. Det er især den personlige betjening; eksempelvis foregår selskabssamtalen, som afholdes ca. 1 måned før jeres fest, sammen med Henrik som ejer hotellet eller Jens som er vores restaurantchef. På den måde har I allerede stiftet bekendtskab med lidt af personalet, inden I kommer på den store dag.

 

Maden til selskabet

Vores buffeter er opdelt efter årstiderne, for at sikre i altid får de bedste råvarer. Vores sammensæt-selv menuer er ligeledes inddelt på denne måde og det sikrer jer den bedst smagsoplevelse.

Da vi mener, hver gæst skal have muligheden for at sammensætte sin helt egen menu, findes der ingen fast. Det er derfor muligt for jer, helt selv at vælge fra selskabsmenuerne, og derved få den menu der gør jeres dag helt perfekt.

Hos os er opdækning, service og lokale selvfølgelig inkluderet i prisen.

Oversigt over vores lokaler

 

Salonen

Plads fra 2 - 16 personer ved ét langt bord.

 

Galleriet

Plads op til 50 personer - Mulighed for flere forskellige bordopstillinger.

 

Salen

Plads op til 110 personer - Mulighed for flere forskellige bordopstillinger.

 

Samsøe lokalet

Plads fra 2 - 16 personer ved ét langt bord.

 

Restaurant 2 & 3

Plads op til 40 personer - Mulighed for flere forskellige bordopstillinger.

 

Trykkeriet

Plads op til 150 personer - Mulighed for flere forskellige bordopstillinger.

Her er det kun muligt at afholde store receptioner.