Hotel Kirstine → 4 stjernet hotel beliggende i hjertet af Næstved

Kurser

Kursus på Hotel Kirstine

Skal du afholde et kursus, og leder du efter de helt rigtige rammer? Så er vi sikre på, at Hotel Kirstine er det rette valg. Vi råder over 5 kursuslokaler, der hver især egner sig til kurser af forskellig art.

Her er plads til alt fra 2-150 kursister, så der er ikke grænser for, hvor stort et arrangement du skal afholde. Den seneste udvidelse af lokaler er Trykkeriet. Et større lokale med plads til 150 personer. Der er altså noget til enhver størrelse.

Faciliteter til dit kursus
Hos Hotel Kirstine har vi ligeledes det it-udstyr, der er nødvendigt, for at dit kursus bliver en succes. Der er trådløs ADSL-forbindelse i alle kursuslokaler, og hvis der er deltagere, der overnatter på hotellet, er der ligeledes adgang til det trådløse net på alle værelser.

I alle vores kursuslokaler er der lærred, flipover, projektor, whiteboard, blokke og kuglepenne til rådighed. Deltagerne kan parkere på de private parkeringspladser, man både finder foran og bagved hotellet.

Brug for hjælp?
Har du spørgsmål, eller ved du ikke, hvor du skal begynde? Så tag endelig fat i os. Vi kan være behjælpelige med alt fra planlægning til afvikling af dit arrangement, og du kan trygt overlade dit kursus til os. Vi er sikre på, at vi kan bidrage til, at dit kursus bliver en succes!

Ønsker du at vide mere om dine muligheder, vores faciliteter, priser eller andet, så er du mere end velkommen til at skrive til os på info@hotelkirstine.dk eller ringe på tlf. +45 55 77 47 00.

Vi ser frem til at danne rammerne om dit næste kursus!

Mødelokale Næstved
Konferrence Hotel Kirstine
Møder næstved
Kursus på Hotel Kirstine

Skal du afholde et kursus, og leder du efter de helt rigtige rammer? Så er vi sikre på, at Hotel Kirstine er det rette valg. Vi råder over 5 kursuslokaler, der hver især egner sig til kurser af forskellig art.

Her er plads til alt fra 2-150 kursister, så der er ikke grænser for, hvor stort et arrangement du skal afholde. Den seneste udvidelse af lokaler er Trykkeriet. Et større lokale med plads til 150 personer. Der er altså noget til enhver størrelse.

Faciliteter til dit kursus
Hos Hotel Kirstine har vi ligeledes det it-udstyr, der er nødvendigt, for at dit kursus bliver en succes. Der er trådløs ADSL-forbindelse i alle kursuslokaler, og hvis der er deltagere, der overnatter på hotellet, er der ligeledes adgang til det trådløse net på alle værelser.

I alle vores kursuslokaler er der lærred, flipover, projektor, whiteboard, blokke og kuglepenne til rådighed. Deltagerne kan parkere på de private parkeringspladser, man både finder foran og bagved hotellet.

Brug for hjælp?
Har du spørgsmål, eller ved du ikke, hvor du skal begynde? Så tag endelig fat i os. Vi kan være behjælpelige med alt fra planlægning til afvikling af dit arrangement, og du kan trygt overlade dit kursus til os. Vi er sikre på, at vi kan bidrage til, at dit kursus bliver en succes!

Ønsker du at vide mere om dine muligheder, vores faciliteter, priser eller andet, så er du mere end velkommen til at skrive til os på info@hotelkirstine.dk eller ringe på tlf. +45 55 77 47 00.

Vi ser frem til at danne rammerne om dit næste kursus!

Kursuspakker

Bronze

2.359 ,- Pris pr. pers.
  • Start med kaffe/the & 1 smørcroissant
  • Pariserbøf eller stjerneskud inkl. 1 vand
  • Kaffe/the samt hjemmebagt småkage
  • Dagens ret inkl. 1 genstand. (Serveres 1 gang og vælges på selve dagen af køkkenchefen)
  • Kaffe/the
  • Overnatning med morgenbord
  • Kaffe/the
  • Pariserbøf/stjerneskud el. lign. inkl. 1 vand
  • Kaffe/the samt hjemmebagt småkage

Sølv

2.643 ,- Pris pr. pers.
  • Kaffe/the & 1 smørcroissant
  • Frokostbuffet ved min. 15 pers. ellers anretning inkl. 1 vand
  • Kaffe/the samt hjemmebagt skærekage
  • Buffet ved min. 15 pers. ellers 2-retters menu (hovedret bydes 1 gang) inkl. 1 genstand
  • Kaffe/the samt hjemmebagt småkage
  • Overnatning med morgenbord
  • Kaffe/the
  • Kaffe/the samt hjemmebagt kage
  • Frokostbuffet ved min. 15 pers. ellers anretning inkl. 1 vand

Guld

3.048 ,- Pris pr. pers.
  • Kaffe/the med hjemmebagte boller, pålæg/ost, marmelade og 1 smørcroissant
  • Frugtkurv, grøntsags stave med dip, samt saft hele dagen
  • Forretsanretning på bordet derefter buffet ved min. 15 pers. ellers en frokostanretning inkl. 1 vand
  • Kaffe/the med hjemmebagt kage (æblekage/tærte/lagkage)
  • Aftenbuffet ved min. 15 pers. eller 2 retters menu (hovedret bydes 1 gang) inkl. 2 genstande
  • Aftenkaffe med hjemmelavet fyldte chokolader
  • Overnatning med morgenbord
  • Kaffe/the, frugtkurv og grøntsags stave med dip, samt saft hele dagen
  • Forretsanretning på bordet, dernæst buffet ved min. 15 pers. ellers en frokostanretning inkl. 1 vand
  • Kaffe/the med hjemmebagt kage (æblekage/tærte/lagkage)
Populær

Platin

3.565 ,- Pris pr. pers.
  • Kaffe/the med hjemmebagte bolle med pålæg, ost & marmelade samt 1 smørcroissant
  • Frugtkurv, grøntsags stave med dip & smoothies, samt saft hele dagen
  • Forretsanretning dernæst buffet ved min. 15 pers. ellers frokostanretning, inkl. fri sodavand
  • Slikfad
  • Kaffe/the med hjemmebagt kage (æblekage/tærte/lagkage)
  • 3-retters menu inkl. 3 genstande
  • Kaffe/the med hjemmelavet fyldte chokolader
  • Overnatning med morgenbord
  • Kaffe/the, frugtkurv og grøntsags stave med dip, samt saft hele dagen
  • Slikfad dernæst frokostbuffet ved min. 15 pers. ellers anretning. Inkl. fri sodavand
  • Kaffe/the med hjemmebagt kage (æblekage/tærte/lagkage)
  • Coffee – to – go