Selskaber

Store hyggelige selskabslokaler i Næstved

Vores lokaler
Hos Hotel Kirstine finder du mange forskellige typer selskabslokaler, der alle er individuelt indrettet med den gamle romantiske stil for øje. De er alle fleksibelt indrettet med plads fra 2 – 150 personer. 

Erfaring
Vi afholder alt fra barnedåb, bryllupper, konfirmationer, fødselsdage, jubilæer, receptioner og kaffeselskaber efter begravelser/bisættelser.

Når I ønsker at holde en fest hos os, er det vigtigt for os, at I ved hvad vi står inde for. Det er især den personlige betjening; eksempelvis foregår selskabssamtalen, som afholdes ca. 1 måned før jeres fest, sammen med Henrik som ejer hotellet eller med vores restaurantchef Marcus. På den måde har I allerede stiftet bekendtskab med lidt af personalet, inden I kommer på den store dag.

Maden til selskabet
Vores buffeter er opdelt efter årstiderne, for at sikre I altid får de bedste råvarer. Vores sammensæt-selv menuer er ligeledes inddelt på denne måde og det sikrer jer den bedste smagsoplevelse. Da vi mener, hver gæst skal have muligheden for at sammensætte sin helt egen menu, findes der ingen fast. Det er derfor muligt for jer, helt selv at vælge fra selskabsmenuerne, og derved få den menu der gør jeres dag helt perfekt.

OBS: Vi gør opmærksom på at evt. medbragt musik/band/DJ skal slutte senest kl. 01.00

Hos os er opdækning, service og lokale selvfølgelig inkluderet i prisen.

Selskab Næstved
Laksetatar
Brunch bord Hotel Kirstine
Selskaber i Næstved

Oversigt over vores lokaler

Vores hyggelige selskabslokaler danner de perfekte rammer for jeres næste fest med god mad og service i topklasse. Nedenfor kan i se vores udvalg af forskellige lokaler og finde lige netop det lokale, som passer til jeres arrangement.

Plads op til 110 personer. Mulighed for flere forskellige bordopstillinger.

Plads fra 2 – 16 personer ved ét langt bord.

Plads op til 40 personer – Mulighed for flere forskellige bordopstillinger.

Husk restauranten har lukket på søndage og på helligdage.

#hotelkirstine

Følg os på Instagram og få et indblik i livet på hotellet, heriblandt fotos og videoer af vores personale, underholdning, seværdigheder og vores skønne restaurant.